luni, 6 iulie 2009

De ce să ai succes?

Mulţi dintre voi îşi pun această întrebare, de ce să am succes? La ce îmi trebuie mie acest succes? Am unde să stau, am cu ce să mă deplasez, am un loc de muncă bunicel, ce mai îmi trebuie mie, deja am succes. Numai că succesul nu înseamna să am unde să stau, ci înseamna să stau în casa care îmi place mie oricât de mult ar costa ea, succesul nu înseamnă să am cu ce mă deplasa, ci să am maşina pe care o visez oricât de mult ar costa, succesul nu înseamnă să ai un loc de munca bun, ci să am propria afacere pe care să o conduc din orice colţ al lumii, succesul mai înseamnă să ai relaţii strânse de prietenie cu oameni la fel ca şi tine şi succesul mai înseamnă şi să ai o familie unita şi fericită. Dacă tu credeai că succesul este format dintr-un apartament, o maşină şi un loc de muncă atunci trebuie să te dezamagesc, tu nu ai succes, tu eşti doar mediocru şi asta doar în cazul în care le ai, că dacă nu e şi mai rău.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu